Eerste dag- Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Mark - WaarBenJij.nu Eerste dag- Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Mark - WaarBenJij.nu

Eerste dag- Nairobi

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

02 Mei 2014 | Kenia, Nairobi

Hallo iedereen,

Gisterenavond ben ik geland in Nairobi. Toen was het al donker, dus heb ik weinig kunnen zien van de omgeving. Ik slaap in een hotel in Nairobi, de hotelkamer is prima en ik heb lekker geslapen onder een klamboe. Vanochtend ochtend hebben we ontbeten en zijn toen met een bus naar een olifantenweeshuis vertrokken. Toen zag ik Kenia voor het eerst goed met daglicht. Het is eigenlijk hoe ik Afrika had verwacht, druk met veel golfplaathuisjes. Ook mijn uitzicht vanuit de hotelkamer is over golfplaatdaken. Maar er zijn ook hele dure wijken met mooie huizen in Nairobi. In het olifantenweeshuis heb ik een baby olifant mogen aaien, dat was een hele nieuwe ervaring voor mij. Ik wist niet hoe een olifant zou aanvoelen, dat bleek ruw te zijn. Ook ruiken ze niet zo fris, zeg maar stinken.

Daarna zijn we lekker uit eten geweest en hebben we de bus gepakt naar een plek met allemaal giraffen. Daar mocht ik de giraffen eten geven en aaien. Dat was echt superleuk om te doen, weer iets wat ik nog nooit gedaan had. En nu weet ik hoe een giraffentong aanvoelt!

Na de giraffen zijn we naar een groot winkelcentrum gegaan om eten te halen voor de busreis morgen. We zitten morgen namelijk 8 uur in de bus, we vertrekken 's ochtends om half 6. De bestemming is Kisimu, dat is een stad aan het Victoria meer waar ik stage ga lopen.

Op dit moment ben ik buiten in de hoteltuin aan het chillen, alleen begint het heel erg te regenen.

Groeten Mark

  • 02 Mei 2014 - 17:50

    Els:

    Hoi Mark,
    Dit klinkt als een goed begin.

  • 02 Mei 2014 - 18:11

    Pap En Mam:

    Hee Mark dat ziet er al heel goed uit gaaf dat je al gelijk de eerste dag van die leuke dingen beleeft!

    Groetjes van Pap en Mam

  • 02 Mei 2014 - 18:31

    Saskia:

    Volgens mij had je die regenbui meegenomen uit Nederland, want was hier gister lekker een zonnetje toen jij weg was :P.

  • 02 Mei 2014 - 18:35

    Opa:

    Mark ik hoop dat je het naar je zin hebt

    Opa Brugman

  • 02 Mei 2014 - 20:40

    Claudia:

    He MarK,
    Geniet ervan!!
    We lezen je verslagen graag!
    CG3

  • 02 Mei 2014 - 22:25

    Oom André, Tante Hennie En Anne:

    Hallo Mark,

    Een leuk begin van de dag, geniet van je verblijf.
    Ze mogen zich gelukkig prijzen dat jij bij hun stage kom lopen.
    We zullen je volgen op de voet.

    Groetjes AHASM PI SBB&B

    ps vergeet de nijlpaarden niet !

  • 03 Mei 2014 - 08:11

    Suzanne:

    Ha Mark,

    Als het goed is al begonnen aan je lange busreis! Ik ben erg benieuwd hoe je stageplek eruit ziet. Maar in de tussentijd, geniet van het uitzicht;)

  • 03 Mei 2014 - 18:51

    Bianca:

    He die Mark

    Super zeg dat je gelijk de olifanten en giraffen mocht aanraken veel succes.

  • 04 Mei 2014 - 06:54

    Liban:

    Buddy neem een baby olifant mee voor thuis! :D

  • 04 Mei 2014 - 20:09

    Petra:

    Hoi Mark, een hele fijne en leerzame tijd daar in het verre Afrika.

  • 05 Mei 2014 - 22:12

    Marlies:

    Hoi Mark we wensen je een plezierige en leerzame periode in Afrika, en vergeet vooral niet er ook een beetje van te genieten.

  • 07 Mei 2014 - 17:09

    Serge:

    yoyoyo,

    Veel plezier daar en hopelijk steek je er nog iets van op.

    Vraag ook ff of ze NEC kennen daar haha.

    Grtz Sergio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Kenia

Ik ga 3 maanden stage lopen in Kenia

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2014

Laaste

16 Juli 2014

Week 4 & 5

24 Mei 2014

Week 2 & 3

11 Mei 2014

Eerste week

02 Mei 2014

Eerste dag- Nairobi
Mark

Actief sinds 20 Maart 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 5913

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Kenia

Landen bezocht: